powrót
Stanowisko

Specjalista/specjalistka ds. dostępności (pół etatu)

Umowa
etat
Miasto
Sulejówek
Województwo
Mazowieckie
Wykształcenie
wyższe
Czas trwania oferty

08.11 30.11

Słowa kluczowe
  • Muzeum

Opis stanowiska

Zatrudnimy w wymiarze pół etatu osobę łączącą wiedzę z zakresu dostępności, kompetencje edukacyjne i umiejętność pracy zespołowej. Do zakresu obowiązków poszukiwanego pracownika będzie należeć w szczególności: przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Muzeum, wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Muzeum, monitorowanie działalności Muzeum w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, koordynowanie prac Zespołu ds. Dostępności, organizacja wydarzeń edukacyjnych dedykowanych osobom z różnymi typami niepełnosprawności.

Wymagania

Od kandydatek i kandydatów oczekujemy spełnienia następujących wymagań:
• wyższego wykształcenia;
• udokumentowanego doświadczenia zawodowego z zakresu działań
związanych z dostępnością oraz udokumentowanej wiedzy i kompetencji z
zakresu dostępności, w tym uregulowań prawnych, dostępności
infrastrukturalnej oraz cyfrowej
• wiedzy z zakresu udostępniania instytucji kultury;
• zainteresowania tematem, któremu poświęcone jest Muzeum;
• doświadczenia edukacyjnego;
• wysokiej umiejętności pracy zespołowej i biegłości w komunikacji;
• doskonałej organizacji pracy, samodyscypliny i rzetelności w wykonywaniu
obowiązków;
• wysokiej kultury osobistej;
• kreatywności
• zaangażowania w powierzone zadania i sumienności;
• gotowości uczenia się i podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych;
• dobrej znajomości co najmniej jednego języka obcego na poziomie B2
(znajomość większej liczby języków będzie dodatkowym atutem);
• rekomendacje od dotychczasowych pracodawców, doświadczenie w pracy w instytucji kultury oraz prawo jazdy kategorii B będą dodatkowymi atutami.

Oferujemy

• stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę na ½ etatu);
• ciekawą pracę w dynamicznym, zgranym zespole w nowym kompleksie
muzealnym w Sulejówku;
• współtworzenie nowoczesnego muzeum i jego polityki dostępności;
• możliwość rozwoju zawodowego

Warunki aplikowania

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie zestawu następujących dokumentów:
• curriculum vitae;
• list motywacyjny, zawierający opis dotychczasowych doświadczeń
zawodowych z zakresu działań związanych z dostępnością
• skany zaświadczeń z odbytych kursów, warsztatów i szkoleń z zakresu
dostępności i edukacji;
• skan podpisanego oświadczenia o przetwarzaniu danych osobowych (w
załączeniu);
• rekomendacje od dotychczasowych pracodawców (opcjonalnie).

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych na adres:
rekrutacja@muzeumpilsudski.pl w terminie do 30 listopada 2021 roku. W tytule wiadomości prosimy wpisać: „Specjalista ds. dostępności”. Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi osobami. Dane osobowe zbierane są wyłącznie dla potrzeb niniejszego procesu rekrutacji.

Pracuj w kulturze nie odpowiada za ewentualne błędy w ogłoszeniu.