powrót
Stanowisko

Specjalista ds. promocji

Umowa
etat
Miasto
Kraków
Województwo
Małopolskie
Wykształcenie
wyższe
Czas trwania oferty

10.06 25.06

Słowa kluczowe
  • Film
  • Grafika
  • Literatura
  • Muzyka
  • Sztuka

Opis stanowiska

• tworzenie i realizacja strategii komunikacji oraz harmonogramów oraz przygotowywanie treści na kanały social media PWM oraz kanały marek wydawnictwa
• planowanie i realizowanie strategii działań w obszarze social mediów i stron internetowych, w szczególności w zakresie promocji wydarzeń, publikacji książkowych, nutowych i fonograficznych oraz promocji czasopism
• moderacja kanałów social media oraz stron internetowych
• analizowanie efektów przeprowadzonych działań oraz raportowanie
• tworzenie i obróbka prostych grafik i materiałów audio-wideo na potrzeby publikacji w social mediach i na stronach internetowych
• współpraca z działami Handlu i Marketingu, Poligrafii i Digitalizacji oraz grafikami wydawnictwa

Wymagania

• wykształcenie wyższe
• preferowane wykształcenie muzyczne (podstawowe, średnie lub wyższe) lub polonistyczne
• doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, w szczególności w zakresie tworzenia i wdrażania strategii komunikacji na profilach społecznościowych oraz przygotowywania i koordynowania projektów promocyjnych – minimum dwuletnie
• znajomości mediów społecznościowych: Facebook, Twitter, Instagram, YouTube
• zainteresowanie mediami społecznościowymi i bieżącymi trendami w komunikacji marketingowej
• znajomość działania mechanizmów marketingowych
• znajomość systemów do zarządzania treścią cms (wordpress)
• znajomość narzędzi do obróbki i przygotowywania grafik (mile widziana znajomość pakietu Adobe: Photoshop, InDesign, Illustrator)
• podstawowe umiejętności montażu i obróbki wideo (znajomość programu Adobe Premiere Pro lub innego)
• dobra orientacja na rynkach książki i fonograficznym w Polsce i na świecie
• doświadczenie we współpracy z mediami i instytucjami
• umiejętność pisania i redagowania tekstów, tzw. „lekkie pióro”
• żywe zainteresowanie muzyką, czynny udział w wydarzeniach kulturalnych
• dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, znajomość innych języków mile widziana
• umiejętność pracy pod presją czasu i jednoczesnego koordynowania kilku zadań
• zdolności interpersonalne oraz umiejętności komunikacyjne
• doskonała organizacja pracy
• kreatywność
• poczucie estetyki
• wysoka kultura osobista
• dyspozycyjność
• portfolio dokumentujące przykładowe działania realizowane przez kandydata/kandydatkę

Mile widziane:
• doświadczenie w pracy w instytucjach kultury, wydawnictwach
• doświadczenie redaktorskie
• znajomość procedur dotyczących zamówień publicznych
• umiejętność prowadzenia kampanii reklamowych w systemie Facebook Ads
• doświadczenie w tworzeniu podcastów
• gotowość do pracy w trybie hybrydowym po procesie wdrożenia: pół na pół biuro/home office

Oferujemy

• pracę w dużym wydawnictwie o ugruntowanej pozycji, narodowej instytucji kultury o ponad siedemdziesięciopięcioletniej historii
• uczestnictwo w tworzeniu dużych wydarzeń wydawniczych i muzycznych
• możliwość podniesienia swoich kwalifikacji oraz zdobycia doświadczenia
• ciekawą i samodzielną pracę
• forma zatrudnienia – umowa etat

Warunki aplikowania

Zainteresowanych prosimy o składanie pisemnych zgłoszeń zawierających: CV oraz portfolio prac odpowiadających zakresowi obowiązków (w formie linku do serwisu branżowego, własnej strony internetowej lub pliku pdf) na adres: rekrutacja@pwm.com.pl z umieszczeniem w temacie wiadomości: Specjalista ds. promocji + imię i nazwisko lub przesłanie pocztą na adres: Polskie Wydawnictwo Muzyczne, al. Krasińskiego 11a, 31-111 Kraków w terminie do 25 czerwca 2021 roku.

Pracuj w kulturze nie odpowiada za ewentualne błędy w ogłoszeniu.