powrót
Stanowisko

specjalista ds. programów wsparcia finansowego

Umowa
etat
Miasto
Warszawa
Województwo
Mazowieckie
Wykształcenie
wyższe
Czas trwania oferty

16.09 15.10

Słowa kluczowe
  • Administracja
  • Muzeum
  • Zarządzanie projektem

Opis stanowiska

• obsługa administracyjna programów dotacyjnych zarządzanych przez NIMOZ;
• udzielanie informacji nt. prowadzonych programów dotacyjnych;
• weryfikacja i rejestracja wniosków na etapie naborów;
• bieżąca koordynacja dofinansowanych projektów, prowadzenie korespondencji mailowej i telefonicznej z wnioskodawcami i beneficjentami;
• weryfikacja formalna, merytoryczna i finansowa dokumentów przygotowywanych przez beneficjentów, w tym raportów rozliczeniowych;
• przygotowywanie umów dotacyjnych, aneksów oraz wniosków na wypłatę dotacji;
• uczestnictwo w działaniach kontrolnych;
• gromadzenie, przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji;
• inne obowiązki administracyjno-biurowe.

Wymagania

• wykształcenie wyższe (w szczególności z zakresu: zarządzania kulturą, administracji i prawa);
• doświadczenie w obsłudze programów dotacyjnych (mile widziane doświadczenie pracy z systemami Witkac lub SZPON);
• umiejętność rozliczania kosztorysów projektów;
• znajomość przepisów prawa związanych z muzealnictwem, instytucjami kultury oraz finansami publicznymi;
• biegła znajomość obsługi programów z pakietu MS Office;
• umiejętność współpracy z partnerami zewnętrznymi oraz precyzyjnej komunikacji;
• umiejętność planowania i organizacji pracy własnej, pracy w zespole, sumienność oraz terminowość.
• znajomość języka angielskiego na poziomie B2.

Oferujemy

• zatrudnienie w ramach umowy o pracę na zastępstwo;
• wymiar czasu pracy – pełen etat;

Warunki aplikowania

Oczekujemy na list motywacyjny oraz curriculum vitae (CV) w terminie do dnia 15.10.2021 r.
Prosimy o przesyłanie dokumentów na adres biuro@nimoz.pl.

Pracuj w kulturze nie odpowiada za ewentualne błędy w ogłoszeniu.