powrót
Stanowisko
Specjalista ds. koordynacji wolontariatu
Umowa
etat
Miasto
Warszawa
Województwo
Mazowieckie
Wykształcenie
wyższe
Czas trwania oferty

16.04 20.05

Słowa kluczowe
  • Edukacja
Opis stanowiska

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za współtworzenie i realizację kompleksowej oferty edukacyjnej muzeum, a w szczególności opracowanie koncepcji działania i koordynację wolontariatu muzealnego, w tym kontakty z wolontariuszami.
Zakres obowiązków
• opracowanie koncepcji i schematu działania wolontariatu w Muzeum Historii Polski
• koordynacja pracy wolontariuszy,
• kontakty z wolontariuszami,
• współpraca z pozostałymi Działami MHP w zakresie potrzeb wolontariackich,
• prowadzenie zajęć edukacyjnych,
• opracowywanie i koordynacja programów edukacyjnych,
• planowanie harmonogramu i budżetu działań,
• doskonalenie wiedzy z obszaru edukacji historycznej oraz pedagogiki muzealnej.

Wymagania

• wykształcenie wyższe humanistyczne (kierunki historyczne, polonistyczne, kulturoznawstwo),
• co najmniej 2-letni staż pracy w instytucji kultury,
• doświadczenie w pracy z wolontariuszami,
• znajomość zagadnień z zakresu organizacji wolontariatu,
• doświadczenie zawodowe w koordynacji projektów,
• doświadczenie w prowadzeniu zajęć muzealnych,
• umiejętność pracy metodą projektową, zarządzania budżetem, tworzenia harmonogramu projektu, pracy w zespole projektowym;
• co najmniej podstawowa znajomość przepisów prawa i procedur dotyczących działań instytucji kultury;
• umiejętność planowania i organizacji pracy,
• zdolności organizacyjne,
• wysoka kultura osobista,
• umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,
• umiejętność pracy w zespole,
• umiejętność pracy pod presją czasu,
• umiejętność łączenia pracy przy kilku projektach równocześnie,
• odpowiedzialność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki;
• dobra znajomość pakietu MS Office i Office 365;
• dobra znajomość języka angielskiego; znajomość drugiego języka obcego będzie dodatkowym atutem;

Oferujemy

• umowa o pracę, pełny etat,
• praca w dynamicznie rozwijającej się instytucji kultury,
• możliwość rozwoju zawodowego,
• dostęp do świadczeń socjalnych,
• możliwość skorzystania z pakietu sportowego.

Warunki aplikowania

Wymagane dokumenty
• curriculum vitae
• list motywacyjny
• Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, zawierające formułę o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Muzeum Historii Polski w Warszawie ul. Mokotowska 33/35, w celu przeprowadzenia obecnego procesu rekrutacyjnego zgodnie z ogólnym rozporządzeniem RODO”

Dokumenty prosimy przesyłać w formie elektronicznej na adres: rekrutacja@muzhp.pl w terminie do 20 maja 2021 r., w tytule podając numer referencyjny: MHP/EDU-W/04/2021

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Pracuj w kulturze nie odpowiada za ewentualne błędy w ogłoszeniu.