specjalista ds. koordynacji pracy artystycznej
Opis stanowiska
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
- sporządzanie umów z realizatorami i wykonawcami spektakli,
-przygotowywanie miesięcznych zestawień pracy zespołu artystycznego do działu płac i księgowości,
- przygotowywanie wykazów utworów wykorzystanych podczas spektakli, koncertów, oraz zgłaszanie ich do ZAiKS-u i innych organizacji,
- kontrolowanie raportów z prób i spektakli,
- wypożyczanie nut,
- uzyskiwanie dokumentów i zgłaszanie zatrudnienia dzieci do inspekcji pracy,
- pomoc w organizacji przesłuchań i audycji,
- współpraca z zespołem artystycznym Teatru,
- przygotowywanie wszelkich materiałów niezbędnych do przygotowania i wykonywania planu repertuarowego,
- podawanie repertuaru do wiadomości marketingu, BOW, impresariatu, zespołu artystycznego i innych pracowników Teatru
Wymagania
- mile widziane doświadczenie w pracy w teatrze,
- dyspozycyjność,
- odporność na stres,
- umiejętność organizacji pracy własnej, samodzielność, sumienność, zaangażowanie i duża motywacja do pracy,
- umiejętność pracy pod presją czasu
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- pakiet socjalny.
Dodatkowe informacje
Warunki aplikowania
Zainteresowanych prosimy o nadsyłanie aplikacji zawierającej CV na adres lidia.malecka@teatr-muzyczny.pl.
Teatr Muzyczny w Poznaniu zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
Kandydatów prosimy o dopisanie klauzuli:
Na podstawie art. 7 ust. 1 RODO oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie przez administratora, którym jest Teatr Muzyczny w
Poznaniu z siedzibą w Poznaniu (61-894), ul. Niezłomnych 1E moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji na stanowisko specjalisty ds. koordynacji pracy artystycznej. Powyższa zgoda została wyrażona dobrowolnie zgodnie z art. 4 pkt 11 RODO.
Pracuj w kulturze nie odpowiada za ewentualne błędy w ogłoszeniu.