powrót
Stanowisko

Specjalista ds. komunikacji

Umowa
etat
Wynagrodzenie

2800—5000 PLN brutto

Miasto
Warszawa
Województwo
Mazowieckie
Wykształcenie
wyższe
Czas trwania oferty

20.07 20.08

Słowa kluczowe
  • Nowe media

Opis stanowiska

Do Twoich zadań będzie należeć:
• prowadzenie komunikacji instytucji w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn, YouTube);
• projektowanie prostych materiałów graficznych do publikacji w Internecie;
• prowadzenie płatnych kampanii reklamowych na Facebooku, YouTube, Google Ads;
• administrowanie stroną internetową instytucji;
• wsparcie rzecznika prasowego m.in. poprzez zarządzanie wirtualnym biurem prasowym;
• redagowanie tekstów informacyjnych i promocyjnych;
• tworzenie estetycznych prezentacji w programie PowerPoint;
• wsparcie działów merytorycznych w opracowaniu strategii i harmonogramów promocji dla poszczególnych projektów o charakterze kulturalnym, naukowym i edukacyjnym;
• przygotowywanie raportów z działań promocyjnych na potrzeby sponsorów i grantodawców;
• przygotowywanie newsletterów i obsługa wysyłki przy użyciu narzędzi do e-mail marketingu;
• nadzór nad realizacją strategii komunikacji wewnętrznej (tworzenie eventów pracowniczych, przygotowywanie depesz i grafik komunikacji wewnętrznej, czuwanie nad harmonogramem działań instytucji).

Wymagania

Oczekujemy od Ciebie:
• minimum dwuletniego doświadczenia związanego z prowadzeniem komunikacji w mediach społecznościowych;
• mile widziane doświadczenie pracy w instytucji kultury;
• umiejętności administrowania stroną internetową opartą o system Wordpress/CMS;
• umiejętności redagowania tekstów informacyjnych i promocyjnych, lekkiego pióra, znajomości zasad poprawnej polszczyzny;
• znajomości narzędzi i zasad promocji oraz umiejętności zastosowania ich w praktyce;
• dużej samodzielności – choć pracujemy zespołowo, dzielimy się obowiązkami i każdy jest odpowiedzialny za realizację powierzonych mu zadań;
• entuzjazmu, obowiązkowości, umiejętności organizacji pracy własnej;
• doświadczenia związanego z prowadzeniem kampanii płatnych na Facebooku, YouTube, Google Ads – jeśli go nie masz, liczymy, że szybko zaprzyjaźnisz się z managerem reklam na Facebooku i Google Ads;
• umiejętności sprawnej obsługi programu/programów graficznych (np. Photoshop, Ilustrator, InDesign) będzie dodatkowym, bardzo silnym atutem!

Oferujemy

Oferujemy:
• stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę (pełny etat);
• wynagrodzenie: stałe miesięczne uzależnione od posiadanego doświadczenia oraz premia kwartalna;
• nagrody za wybitne osiągnięcia;
• możliwość skorzystania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;
• możliwość współtworzenia projektów kulturalnych, naukowych i edukacyjnych oraz wielokulturowych;
• elastyczny czas pracy;
• realny wpływ na kształt projektów realizowanych przez instytucję – nie tylko w warstwie promocyjnej!
• urokliwa lokalizacja biura – pracujemy w kamienicy artystycznej przy ul. Foksal 11.

Warunki aplikowania

Aplikacje zawierające CV oraz list motywacyjny (opcjonalnie: portfolio zrealizowanych projektów) projektów prosimy nadsyłać do 6 sierpnia 2021 na adres e-mail: rekrutacjadk@centrumjp2.pl z dopiskiem „social media”. Z osobami wybranymi do dalszych etapów rekrutacji, skontaktujemy się do 20.08.2021 r. W drugim etapie rekrutacji być może zaprosimy wybranych kandydatów do wykonania zadania związanego z przyszłymi obowiązkami.
Prosimy o umieszczenie klauzuli Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Centrum Myśli Jana Pawła II z siedzibą w Warszawie moich danych osobowych podanych w dokumentach rekrutacyjnych (np. CV, list motywacyjny) oraz zebranych podczas ewentualnej rozmowy kwalifikacyjnej do celów rekrutacji w obecnym procesie rekrutacyjnym. Mogę wycofać zgodę w każdym momencie poprzez adres mailowy: iod@centrumjp2.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Pracuj w kulturze nie odpowiada za ewentualne błędy w ogłoszeniu.