powrót
Stanowisko
Specjalista ds. e-learningu i wsparcia szkoleń online
Umowa
dzieło / na zlecenie
Miasto
Warszawa
Województwo
Mazowieckie
Wykształcenie
wyższe
Czas trwania oferty

09.02 10.03

Słowa kluczowe
  • Edukacja
  • IT
  • Nowe media
  • Zarządzanie projektem
Opis stanowiska

1. Konfiguracja szkoleń na platformie e-learningowej Moodle.
2. Konfiguracja szkoleń na wybranej platformie do wideokonferencji (szkolenia on-line synchroniczne).
3. Administrowanie i obsługa platformy e-learningowej Moodle.
4. Administrowanie wybraną platformą do wideokonferencji.
5. Wspieranie procesu realizacji szkoleń on-line, w tym świadczenie wsparcia podczas transmisji szkoleń.
6. Wspieranie organizacyjne procesu planowania, konfiguracji, moderacji i ewaluacji szkoleń.
7. Wykonywanie zadań bieżących, związanych z realizacją szkoleń, w tym kontakt z działami odpowiedzialnymi merytorycznie, wykładowcami oraz uczestnikami szkoleń.

Wymagania

Wykształcenie: wyższe (przynajmniej na poziomie licencjatu)
1. Doświadczenie w obsłudze platform LMS, platform do wideokonferencji oraz platform CMS.
2. Umiejętność samodzielnego diagnozowania i rozwiązywania problemów związanych z obsługą platformy do zarządzania szkoleniami.
3. Umiejętność samodzielnego diagnozowania i rozwiązywania problemów związanych z eksploatacją sprzętu komputerowego i oprogramowania.
4. Wysokie kompetencje interpersonalne, komunikatywność w mowie i piśmie.
5. Dobra organizacja pracy, dokładność, punktualność.
6. Zaawansowana znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office.
7. Znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie B2.

Wymagania dodatkowe:
1. Doświadczenie w administrowaniu platformą Moodle będzie dodatkowym atutem.
2. Znajomość języka technologii webowych, w tym języka HTML, PHP będzie dodatkowym atutem.
3. Praktyczna znajomość administracji systemami Linux oraz serwerami Apache, NGINX, MySQL będą dodatkowym atutem.
4. Umiejętności z zakresu prowadzenia szkoleń (w tym szkoleń on-line), wystąpień publicznych i pracy z grupą będą dodatkowym atutem.

Oferujemy

1. Pracę na podstawie umowy cywilno-prawnej lub B2B, z perspektywiczną możliwością zawarcia umowy o pracę.
2. Pracę w formie hybrydowej – łączącej pracę zdalną i stacjonarną w siedzibie Instytucji.
3. Możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach i konferencjach.

Warunki aplikowania

Oczekujemy na list motywacyjny oraz curriculum vitae (CV) w terminie do dnia 10 marca 2021 roku, przesyłane na adres biuro@nimoz.pl lub w wersji tradycyjnej na adres instytucji.

Pracuj w kulturze nie odpowiada za ewentualne błędy w ogłoszeniu.