Praktyka / Specjalist/ka ds. social mediów
Biuro prasowe / social media
praktyki tylko w tygodniu
Wsparcie pracy rzeczniczki prasowej w realizacji strategii marketingowej i PR poprzez obsługę oraz monitoring kanałów komunikacyjnych (Facebook, Instagram).
Praktykant/ka zdobędzie praktyczne umiejętności z zakresu obsługi i analizy serwisów społecznościowych. Nauczy się też profesjonalnego stosowania programu do kreacji graficznych (Canva).
Preferowane są osoby wiążące przyszłość zawodową z social media managementem, marketingiem, PR i/lub ukierunkowane na działalność związaną z branżą reklamową.
Dodatkowe wymagania
- znajomość polskiej ortografii, interpunkcji i gramatyki;
- znajomość najnowszych trendów w mediach społecznościowych;
- znajomość programów Canva, MS Word i Excel.
Zainteresowanie polską kinematografią będzie dodatkowym atutem.
Możesz aplikować na 3 oferty w ramach praktykuj w kulturze.
Pracuj w kulturze nie odpowiada za ewentualne błędy w ogłoszeniu.