powrót
Stanowisko
Specialista/ka ds. komunikacji i social mediów w dziale edukacji
Umowa
etat
Miasto
Warszawa
Województwo
Mazowieckie
Czas trwania oferty

16.11 30.11

Słowa kluczowe
  • Edukacja
  • Film
  • Fotografia
  • Grafika
  • Marketing
  • Nowe media
  • Sztuka
Opis stanowiska

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty tworzy m.in. Międzynarodowy Festiwal Filmowy Kino Dzieci i związany z nim program dystrybucji filmów Kino Dzieci Prezentuje, a także ogólnopolski program edukacyjny i wydarzenia branżowe w kompleksowy sposób upowszechniają filmy dla młodych widzów oraz wspierają ich produkcję.
Stowarzyszenie i jego program rozwijają się dynamicznie, budując organizację nowatorską w skali Europy.

Poszukujemy wyjątkowego kandydata/kandydatki, łączącego/łączącej kulturę osobistą i wysokie zdolności interpersonalne ze znajomością narzędzi marketingu i digital.

Zakres obowiązków:
• Planowanie i realizacja kampanii marketingowo-PRowych dla Kina Dzieci, Nowych Horyzontów Edukacji Filmowej oraz dystrybucji kinowej i na platformie VOD w porozumieniu z zespołem promocji
• Prowadzenie social mediów Działu Edukacji (Facebook oraz Instagram) pod kątem 360 stopni: pisanie, tworzenie podstawowych grafik i video, a także prowadzenie płatnych kampanii
• Przygotowanie strategii komunikacji z mediami oraz widzami dla projektów Działu Edukacji, a kolejno implementacja i follow up komunikacji, w tym przygotowywanie i wysyłka informacji prasowych, mailingów oraz moderowanie wiadomości
• Przygotowywanie materiałów informacyjnych, organizowanie spotkań z dziennikarzami oraz konferencji prasowych
• Inicjowanie, podtrzymywanie i koordynacja kontaktów z redakcjami i dziennikarzami, blogerami oraz influencerami
• Prowadzenie dokumentacji: raporty prasowe, dokumentacja zdjęciowa, etc.
• Administrowanie stron internetowych Działu Edukacji

Wymagania

• doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w dziale marketingu lub w agencji reklamowej
• poczucie estetyki i znajomość najnowszych trendów w komunikacji w sieciach społecznościowych
• doświadczenie w prowadzeniu social mediów (Facebook oraz Instagram), tzw. „lekkie pióro”
• doświadczenie w prowadzeniu bezpłatnych oraz płatnych kampanii na Facebooku oraz Instagramie
• poruszanie się na polskim rynku mediów, wśród dziennikarzy kulturalnych oraz znajomość polskiej blogosfery
• doświadczenie w influencer marketing
• doskonała organizacja pracy, sumienność i terminowość
• „otwarta głowa”
• odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu
• wysokie umiejętności komunikacyjne oraz kultura osobista
• znajomość aktualnych trendów społecznych oraz orientowanie się w szeroko rozumianej kulturze i rozrywce
• znajomość programów graficznych jak: Photoshop, InDesign, Canva mile widziana

Oferujemy

• umowę o pracę oraz pakiet medyczny
• zatrudnienie w organizacji realizującej prestiżowe i popularne wydarzenia kulturalne o wysokiej wartości merytorycznej
• możliwość rozwoju, m.in. realizacja nowatorskich pomysłów oraz udział w szkoleniach
• stanowisko o dużej samodzielności
• początek zatrudnienia: styczeń-luty 2021

Warunki aplikowania

Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesłanie:

• CV z nazwą stanowiska, informacją o dotychczasowym przebiegu zatrudnienia oraz klauzulą https://www.nowehoryzonty.pl/artykul.do?id=2635
• Własnej przykładowej informacji prasowej oraz swoich przykładowych postów/realizacji kampanii w social mediach

W/w dokumenty prosimy przesyłać do 30.11.2021 na adres rekrutacja@snh.org.pl.

Z góry dziękujemy za udział w rekrutacji i informujemy jednocześnie, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami/kandydatkami.

Pracuj w kulturze nie odpowiada za ewentualne błędy w ogłoszeniu.