Referent
Opis stanowiska
Poszukujemy pracownika biurowego do Działu Administracji z doświadczeniem przy nadzorowaniu prac remontowych.
Zakres zadań wykonywanych na danym stanowisku pracy:
- Nadzór nad realizacją projektów prowadzonych przez Bibliotekę Miejską w Łodzi (m. in. zakupy, remonty, modernizacja)
- Sprawowanie opieki nad powierzonymi sprawami administracyjnymi i majątkowymi
- Kontrola realizacji umów w czasie ich trwania
Wymagania
Wymagania:
- Wykształcenie (charakter lub typ szkoły): wyższe
- Staż pracy, doświadczenie zawodowe: 2 letnie doświadczenie na takim samym lub podobnym stanowisku
- Doświadczenie w tworzeniu dokumentacji
Umiejętności zawodowe:
- Umiejętność prowadzenia spraw administracyjnych
- Umiejętność obsługi komputera w stopniu co najmniej dobrym (Pakiet Microsoft Office) i inne programy niezbędne na tym stanowisku pracy
- Umiejętność stosowania przepisów prawnych
Predyspozycje osobowościowe:
- Samodzielność, odpowiedzialność, rzetelność, skrupulatność
- Duża motywacja do pracy oraz kultura osobista
- Dobra organizacja czasu pracy oraz umiejętność pracy w zespole
- Odporność na stres
Oferujemy
• Zatrudnienie w największej i dynamicznie rozwijającej się instytucji kultury w Łodzi,
• Umowę o pracę
• Sportowy pakiet pracowniczy
Dodatkowe informacje
Warunki aplikowania
Wymagane dokumenty:
a) List motywacyjny.
b) Curriculum vitae.
c) Pisemne oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji.
Miejsce składania dokumentów:
- osobiście/pocztą: Biblioteka Miejska w Łodzi, 90-427 Łódź, al. Kościuszki 48
- elektronicznie: kadry@biblioteka.lodz.pl
Pracuj w kulturze nie odpowiada za ewentualne błędy w ogłoszeniu.