powrót
Stanowisko

Referent

Umowa
etat
Miasto
Łódź
Województwo
Łódzkie
Wykształcenie
wyższe
Czas trwania oferty

10.10 25.10

Słowa kluczowe
  • Administracja
  • Biblioteka

Opis stanowiska

Poszukujemy pracownika biurowego do Działu Administracji z doświadczeniem przy nadzorowaniu prac remontowych.

Zakres zadań wykonywanych na danym stanowisku pracy:

- Nadzór nad realizacją projektów prowadzonych przez Bibliotekę Miejską w Łodzi (m. in. zakupy, remonty, modernizacja)
- Sprawowanie opieki nad powierzonymi sprawami administracyjnymi i majątkowymi
- Kontrola realizacji umów w czasie ich trwania

Wymagania

Wymagania:

- Wykształcenie (charakter lub typ szkoły): wyższe
- Staż pracy, doświadczenie zawodowe: 2 letnie doświadczenie na takim samym lub podobnym stanowisku
- Doświadczenie w tworzeniu dokumentacji

Umiejętności zawodowe:

- Umiejętność prowadzenia spraw administracyjnych
- Umiejętność obsługi komputera w stopniu co najmniej dobrym (Pakiet Microsoft Office) i inne programy niezbędne na tym stanowisku pracy
- Umiejętność stosowania przepisów prawnych

Predyspozycje osobowościowe:

- Samodzielność, odpowiedzialność, rzetelność, skrupulatność
- Duża motywacja do pracy oraz kultura osobista
- Dobra organizacja czasu pracy oraz umiejętność pracy w zespole
- Odporność na stres

Oferujemy

• Zatrudnienie w największej i dynamicznie rozwijającej się instytucji kultury w Łodzi,
• Umowę o pracę
• Sportowy pakiet pracowniczy

Warunki aplikowania

Wymagane dokumenty:

a) List motywacyjny.
b) Curriculum vitae.
c) Pisemne oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji.

Miejsce składania dokumentów:

- osobiście/pocztą: Biblioteka Miejska w Łodzi, 90-427 Łódź, al. Kościuszki 48
- elektronicznie: kadry@biblioteka.lodz.pl

Pracuj w kulturze nie odpowiada za ewentualne błędy w ogłoszeniu.