powrót
Stanowisko
Pracownik merytoryczny – historyk.
Umowa
etat
Miasto
Sochaczew
Województwo
Mazowieckie
Wykształcenie
wyższe
Czas trwania oferty

07.09 30.09

Słowa kluczowe
  • Edukacja
  • Muzeum
Opis stanowiska

Muzeum Ziemi Sochaczewskiej i Pola Bitwy nad Bzurą poszukuje historyka specjalizującego się w II Wojnie Światowej, ze szczególnym naciskiem na znajomość tematyki Wojska Polskiego w latach 1939 - 1945.

Poszukiwany pracownik obejmie stanowisko pracownika merytorycznego (w zależności od doświadczenia - asystenta, adiunkta lub kustosza) w Dziale Zbiorów, a do jego obowiązków będzie należeć:

- Opracowywanie zabytków.
- Przygotowanie dokumentacji darowizn, depozytów i użyczeń.
- Praca przy realizacji wystaw czasowych.
- Czynności inwentaryzacyjne i archiwizacyjne.
- Oprowadzanie wycieczek.
- Pełnienie dyżurów weekendowych.
- Przygotowywanie materiałów merytorycznych, w tym tekstów naukowych.

Dokładne obowiązki zostaną omówione podczas procesu rekrutacyjnego.

Wymagania

Wymagania niezbędne:

- Wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku historia lub historia spec. wojskowość.
- Wiedza z zakresu Kampanii Wrześniowej, wojskowości II RP oraz partyzantki polskiej z lat 1939 - 1945.
- Znajomość ustawodawstwa w zakresie ochrony zabytków oraz ustawy o muzealnictwie.
- Podstawowa umiejętność obsługi komputera.

Mile widziane:

Znajomość języka angielskiego, rosyjskiego lub niemieckiego.
Znajomość technik konserwacji zabytków.
Wiedza na temat wojennej historii powiatu sochaczewskiego, z naciskiem na I i II Wojnę Światową.
Lekkie pióro i umiejętność tworzenia tekstów o charakterze popularno-naukowym lub naukowym.

Oferujemy

Muzeum oferuje:

-Pracę na pełen etat w oparciu o umowę o pracę.
-Wynagrodzenie dostosowane do posiadanych umiejętności i wykształcenia.
-Możliwość pracy przy jednych z największych zbiorów muzealnych związanych z historią Wojska Polskiego i Kampanią Wrześniową.

Warunki aplikowania

CV proszę wysyłać na mail: zbiorymzs@gmail.com

Pracuj w kulturze nie odpowiada za ewentualne błędy w ogłoszeniu.