powrót
Stanowisko

pracownik do Zespołu ds. komunikacji społecznej, w Dziale Kształcenia o Dziedzictwie

Umowa
etat
Miasto
Warszawa
Województwo
Mazowieckie
Wykształcenie
wyższe
Czas trwania oferty

07.04 16.04

Opis stanowiska

• koordynacja dużego, międzynarodowego projektu edukacyjno-społecznego o dziedzictwie
• prowadzenie interaktywnych działań komunikacyjnych
• organizacja wydarzeń branżowych oraz dużych przedsięwzięć kulturalnych
• koordynacja i prowadzenie konkursów i warsztatów
• realizacja kampanii społecznych o dziedzictwie
• przygotowywanie i publikacja materiałów prasowych i multimedialnych
• ścisła współpraca z grafikami, prawnikami, redaktorami i mediami
• tworzenie i implementacja strategii PR
• organizacja i współorganizacja wydarzeń związanych z bieżącą działalnością Instytutu
• administrowanie mediami społecznościowymi, stroną internetową projektu oraz dedykowaną aplikacją
• kreowanie pomysłów na kampanie społeczne w mediach, integrujące wiele narzędzi i kanałów

Wymagania

• wykształcenie wyższe magisterskie, preferowana specjalność: dziennikarstwo, historia sztuki, public relations, komunikacja społeczna
• min. 3-letnie doświadczenie w pracy w dziale PR /Komunikacji / w dziale kultury w instytucjach lub jednostkach samorządu terytorialnego
• min. 3-letnie doświadczenie w całościowym zarządzaniu projektami edukacyjno–społecznymi (strategia, budżet, zamówienia publiczne, sprawozdania)
• praktyczna znajomość Prawa Zamówień Publicznych – przygotowywanie OPZ realizowanych projektów
• praktyczna znajomość rynku mediów i narzędzi PR, mediów społecznościowych
• doświadczenie w organizacji eventów, festiwali, koncertów, ceremonii
• doświadczenie w opracowywaniu i realizacji strategii komunikacji
• doświadczenie w działaniach edukacyjnych w dziedzinie kultury i historii
• bardzo dobry poziom komunikacji w mowie i piśmie w języku polskim
• znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację, mile widziana znajomość innych języków obcych
• znajomość problematyki ochrony zabytków oraz zasobów dziedzictwa kulturowego
• dobra znajomość przepisów Prawa Prasowego i Prawa zamówień publicznych
• dobra organizacja i umiejętność planowania pracy własnej
• twórcze myślenie, własna inicjatywa i kreatywność, samodzielność, zaangażowanie

Oferujemy

umowa o pracę, wynagrodzenie zgodne z zasadami wynagradzania pracowników instytucji kultury

Warunki aplikowania

Wymagane dokumenty:
• CV i list motywacyjny – w tytule pliku proszę zawrzeć imię i nazwisko
• oświadczenie RODO – załącznik

Sposób składania dokumentów: Aplikacje prosimy przesłać na adres
e-mail: rekrutacja@nid.pl, podając w tytule maila „specjalista ds. komunikacji społecznej ”

Oferty dostarczone po upływie podanego powyżej terminu lub bez kompletu wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane.

Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami.

Pracuj w kulturze nie odpowiada za ewentualne błędy w ogłoszeniu.