Organizator imprez artystycznych – promocja
Opis stanowiska
- udział w tworzeniu i realizacji promocyjnych strategii Filharmonii;
- tworzenie tekstów promocyjnych dotyczących przedsięwzięć realizowanych przez Filharmonię;
- przygotowywanie niestandardowych działań promocyjnych;
- zarządzanie kampaniami reklamowymi w sieci internetowej, w tym w mediach społecznościowych;
- współpraca z fotografami i ekipami filmowymi;
- komunikacja wewnętrzna;
- projektowanie linii graficznych lub wizualnych opraw wydarzeń promocyjnych;
- udział w procesie realizacji produktów promocyjnych (ulotek, folderów, etc.);
- reprezentowanie Filharmonii w działaniach promocyjnych i reklamowych;
- rozpowszechnianie i promowanie działalności Filharmonii;
- prowadzenie bazy kontaktów oraz utrzymywanie stałych
- relacji z kluczowymi partnerami/placówkami;
- monitorowanie skuteczności działań promocyjnych,
- analizowanie wniosków i wdrażanie usprawnień;
- praca nad materiałami promocyjnymi;
- czuwanie nad kolportażem materiałów promocyjnych.
Wymagania
- znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
- wykształcenie wyższe (minimum licencjat);
- komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów, wielozadaniowość;
- samodzielność;
- odpowiedzialność i uczciwość, nastawienie na realizację wyznaczonych celów;
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
- podstawowa znajomość programów graficznych
- znajomość obsługi social-mediów oraz administrowania strony www
Oferujemy
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- pracę w przyjaznym i zaangażowanym zespole;
Dodatkowe informacje
Warunki aplikowania
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV na adres: office@sinfoniabaltica.pl do dnia 22.08.2021 r. w formie elektronicznej.
Pracuj w kulturze nie odpowiada za ewentualne błędy w ogłoszeniu.