Młodszy Specjalista ds. kampanii on-line
Opis stanowiska
- przygotowywanie kampanii Google Ads i Facebook Ads wg ustalonej strategii i budżetu
- analiza oraz raportowanie efektywności prowadzonych działań oraz działań konkurencji
- optymalizacja treści strony pod kątem SEO we współpracy z redaktorem strony
- zbieranie materiałów do reklam (obiekty i ich zdjęcia wytypowane do promocji aukcji) i współpraca z grafikiem wewnętrznym przy ich opracowywaniu
- przygotowywanie treści tekstowych reklam
Wymagania
- bardzo dobra znajomość Google Analytics, Google Search Console, Google Ads i umiejętność ich integracji – minimum 1-2 letnie doświadczenie
- umiejętność obsługi CMSa i optymalizacji stron internetowych pod lepsze wyniki w kampaniach
- opcjonalnie: znajomość Google Tag Managera, Senuto, Semstorma
- systematyczność, dokładność
- konsekwencja w dążeniu do celu, asertywność
- zdolności analityczne
- umiejętność organizacji pracy
- lekkie pióro i kreatywność
Oferujemy
- Umowę o pracę
- Pracę w miłym zespole, współpracę z ekspertami w dziedzinie sztuki
- Pracę w komfortowych warunkach w nowoczesnym budynku w centrum Warszawy
- Unikalną możliwość codziennego obcowania ze sztuką
- Po okresie próbnym – karta Benefit Systems i prywatna opieka medyczna
- Możliwość rozwoju zawodowego
Dodatkowe informacje
Warunki aplikowania
Osoby zainteresowane proszone są o wysłanie aplikacji na adres: m.basaj@desa.pl
Pracuj w kulturze nie odpowiada za ewentualne błędy w ogłoszeniu.