powrót
Stanowisko
Marketing Manager
Umowa
etat
Wynagrodzenie

3500—5000 PLN brutto

Miasto
Wrocław
Województwo
Dolnośląskie
Wykształcenie
wyższe
Czas trwania oferty

20.01 02.02

Słowa kluczowe
  • Marketing
Opis stanowiska

Good Books to firma, która od ponad 10 lat zajmuje się szkoleniami dla bibliotekarzy, wydawców oraz księgarzy. Jej celem jest wspieranie rozwoju czytelnictwa w Polsce, zwłaszcza poprzez zmianę sposobu pracy z czytelnikami i użytkownikami bibliotek oraz wdrażanie innowacji technologicznych. Jako marka Good Games dostarcza instytucjom narzędzie do tworzenia gier mobilnych. Prowadzi warsztaty z gamifikacji i sposobów wykorzystania gier w procesie edukacji i szerzenia wiedzy o kulturze.

Do zespołu Good Books/Good Games poszukujemy specjalisty, który będzie prowadził działania trade marketingowe w zakresie mobilnych gier terenowych i różnorodnych projektów szkoleniowych dla kadr kultury.
Może to oferta pracy właśnie dla Ciebie? Jeśli masz umiejętności, praktykę marketingową i lubisz pracę w kulturze – zapraszamy do aplikowania.

Zakres zadań, jakie na Ciebie czekają:
• wsparcie procesów marketingowych dla marek Good Books i Good Games;
• tworzenie i pozyskiwanie contentu (w różnych formach i formatach) dla naszych serwisów, w tym samodzielne pisanie co najmniej 2 tekstów w tygodniu;
• regularne przygotowanie i wysyłanie newslettera;
• samodzielne prowadzenie kampanii w social mediach – głównie Facebook, Instagram;
• dbałość o jakość treści marketingowych i sprzedażowych we wszystkich kanałach;
• udział w planowaniu, budżetowaniu i egzekucji działań marketingowych.

Wymagania

Czego oczekujemy?
• co najmniej 2-letniego doświadczenia w dziale marketingu dużej firmy lub agencji marketingowej (w obszarze wsparcia procesu sprzedaży usług lub content marketingu);
• doświadczenia w prowadzeniu różnych projektów marketingowych – zarówno online jak i BTL;
• umiejętności obsługi WordPress’a i pisania pod SEO;
• obsługi programów Canva, Photoshop, Corel (lub podobnych) w stopniu podstawowym – żeby samodzielnie tworzyć grafiki do social mediów;
• zrealizowanych kampanii reklamowych na FB;
• doświadczenia w e-mail marketingu (najchętniej portfolio);
• doświadczenia w pracy w chmurze Google;
• znajomości Excel’a, Word’a, Power Point’a – w stopniu zapewniającym samodzielność pracy;
• znajomości j. angielskiego do prowadzenia research’u i drobnych bieżących tłumaczeń;
• gotowości do okazjonalnych wyjazdów na konferencje i seminaria branżowe;
• gotowości do prowadzenia szkoleń i samodzielnych wystąpień publicznych;
• nieustannego dokształcania się i wykorzystywania nowych umiejętności w codziennej pracy;
• samodzielności;
• inicjatywy, dobrej organizacji i terminowości, czyli dowożenia na czas:)

Oferujemy

Co oferujemy?
• możliwość zmieniania świata kultury i edukacji;
• korzystanie z oferty naszych szkoleń;– pracę z fachowcami z różnych dziedzin, także z zagranicy, którzy lubią to co robią;
• dostęp do unikalnych fińskich technologii edukacyjnych;
• współpracę przy innowacyjnych projektach i rozwój głowy, o jakim można tylko pomarzyć;
• racjonalny system motywacyjny, wypłatę na czas oraz dowolną formę rozliczeń.

Warunki aplikowania

Zgłoszenia w formie CV + parę słów o tym, dlaczego chcesz z nami współpracować, prosimy wysyłać na: hr@goodgames.pl do 02.02.2021. W temacie wiadomości wpisz: „Marketing Manager + imię i nazwisko”.
CV powinno zawierać klauzulę:
Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. EU L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji przez Good Books Marcin Skrabka (adres firmy: ul. Komandorska 78A/1, 53-345 Wrocław).
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Pracuj w kulturze nie odpowiada za ewentualne błędy w ogłoszeniu.