powrót
Stanowisko

Manager komunikacji

Umowa
etat
Wynagrodzenie

3500—4500 PLN netto

Miasto
Kraków
Województwo
Małopolskie
Wykształcenie
wyższe
Czas trwania oferty

17.11 30.11

Słowa kluczowe
  • Zarządzanie projektem

Opis stanowiska

• Potrzebujemy osoby, która zatroszczy się o naszą społeczność, szczególnie w kontekście naszych Darczyńców i sympatyków i będzie działać na rzecz jej powiększenia i mocniejszego związania z naszą misją.
• Dlatego wymagamy nieszablonowego myślenia, planowania i realizowania zakładanych celów, raportowania i własnej wizji. Manager/ka będzie pracować z różnymi działami Fundacji i spinać wiele różnych nitek w jedną, spójną całość. Szczególnie zależy nam na tym, by nasi Darczyńcy mieli w nim/niej wspierającego partnera. Dlatego tak ważna jest dla nas spójność ideowa i otwartość na potrzeby naszych sympatyków.
• Wysoka kultura rozmowy, także telefonicznej. Potrzebujemy człowieka, który lubi ludzi i im to okazuje. Łączy się to z nastawieniem na drugiego człowieka, a także umiejętności budowania relacji z rozmówcami.
• Umiejętność pisania, redagowania ofert, maili, listów, pism, newsletterów – to będzie spora część Twoich obowiązków. Potrzebujemy kogoś, kto sprawnie posługuje się słowem potrafi tworzyć wiadomości, po których czytelnikom szklą się oczy, albo wybuchają niepowstrzymanym śmiechem.
• Umiejętność tworzenia ciekawych opowieści – jednym z Twoich kluczowych zadań będzie współpraca z biznesem, dlatego sposób prezentowania naszych działań musi być interesujący, ale i profesjonalny.
• Umiejętność poszukiwania rozwiązań – relacje z naszą społecznością wykuwają się w boju, dlatego będziemy od Ciebie wymagać nieustannego szukania lepszych form dotarcia, ale kluczowe jest dla nas hasło: zrobione jest lepsze od doskonałego.
• Samodzielność – osobom, które u nas pracują, dajemy dużo swobody w działaniu, ale chcemy widzieć efekty i plan na ich zwiększenie.
• Umiejętność współpracy w zespole – zawsze możesz liczyć na nasze wsparcie, chcemy mieć pewność, że my na Twoje również.

Zakres obowiązków:
• Opracowanie razem z Zarządem oraz realizacja nowej strategii budowy relacji z Darczyńcami i Sympatykami, a także pozyskiwania nowych Darczyńców indywidualnych i biznesowych

Wymagania

• Doświadczenie w pracy związanej z budowaniem społeczności i fundraisingiem lub dziedzinach pokrewnych tj. marketing, public relations, pozyskiwanie klientów, sprzedaż.
• Wykształcenie wyższe.
• Znajomość oraz umiejętne wykorzystywanie narzędzi fundraisingowych (tj. newsletter, organizacja eventów, zbiórki publiczne, direct mailing, współpraca z mediami, współpraca z biznesem).
• Biegłość w wykorzystaniu mediów społecznościowych w kontekście budowania społeczności i fundraisingu.
• Wysokie kompetencje komunikacyjne oraz interpersonalne.
• Znajomość oraz stosowanie się do zasad etycznych fundraisingu.
• Gotowość do ciągłej nauki oraz wdrażania zmian w Fundacji.

Oferujemy

• Pracę z misją w stabilnej organizacji pozarządowej.
• Praca z doświadczonym zespołem specjalistów zajmujących się głoszeniem Dobrej Nowiny.
• Specjalistyczny cykl szkoleń oraz mentoring doświadczonych specjalistów
• Niezbędne narzędzia pracy online.
• Możliwość rozwoju zawodowego w organizacji pozarządowej.
• Forma umowy – jesteśmy otwarci na wszystkie formy umowy: zlecenie, o pracę, B2B
• Wynagrodzenie w wysokości 3500-4500 zł netto – w zależności od doświadczenia i umiejętności.
• Częściowa możliwość pracy zdalnej w zależności od aktualnych zadań.

Warunki aplikowania

I etap:
Przygotuj swoje CV i list motywacyjny, w którym przekonaj nas do tego, że chcesz z nami pracować i właśnie takie stanowisko jest tym, na którym się widzisz. Będziemy czytać z uwagą.
CV i list motywacyjny zapisz jako pliki PDF i dołącz w formie załączników do wiadomości. Prosimy, aby załączniki nie przekraczały w sumie 2 MB.
Swoje zgłoszenie prześlij mailem na adres fundacja@profeto.pl w temacie wiadomości umieść słowo: Fundraiser/ka

II etap:
Wybrane osoby otrzymają zadania do wykonania - sprawdzimy Twoje umiejętności praktyczne.

III etap:
Z wybranymi osobami przeprowadzimy rozmowę telefoniczną.

IV etap:
Wybrane osoby po trzecim etapie zaprosimy na kolejną, bardziej szczegółową rozmowę z zarządem fundacji.

Terminy rekrutacji:
• Do 28.11.2021r. – I etap (nadsyłanie zgłoszeń)
• 29-3.12.2021r. – II etap (zadania praktyczne)
• 7-9.12.2021r. – III etap (rozmowa telefoniczna)
• 10-15.12.2021r. – IV etap (rozmowa z zarządem)
• 1.01.2022r. – rozpoczęcie pracy (jeśli masz dłuższy okres wypowiedzenia, a bardzo będziemy chcieli z Tobą współpracować, zaczekamy na Ciebie!)

Pracuj w kulturze nie odpowiada za ewentualne błędy w ogłoszeniu.