Koordynator promocji i komunikacji zewnętrznej
Opis stanowiska
• Opracowanie i kierowanie wdrażaniem strategii komunikacji Akademii we współpracy z władzami uczelni
• Planowanie i realizacja kampanii informacyjnych i promocyjnych oraz bieżącej komunikacji zewnętrznej uczelni w mediach tradycyjnych i społecznościowych
• Bieżące kontakty z mediami – w charakterze rzecznika prasowego Akademii
• Promocja oferty edukacyjnej, artystycznej i naukowej Akademii
• Tworzenie i redagowanie treści promocyjnych na potrzeby mediów tradycyjnych i internetowych oraz dobór kanałów ich rozpowszechniania
Wymagania
• Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki humanistyczne).
• Co najmniej 3 lata doświadczenia w pracy w obszarze komunikacji zewnętrznej i public relations
• Zaawansowane umiejętności posługiwania się nowoczesnymi narzędziami komunikowania
• Biegłość w posługiwaniu się oprogramowaniem wspomagającym komunikowanie (edytory tekstu, programy do prezentacji)
• Udokumentowane osiągnięcia oraz umiejętności planowania i wdrażania zadań komunikacji zewnętrznej
• Zaawansowane umiejętności organizacyjne
• Biegła znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację ustną oraz pisanie tekstów na potrzeby komunikacji zewnętrznej
• Komunikatywność, kreatywność
• Mile widziane doświadczenie i zainteresowania muzyczne, znajomość języków obcych innych niż angielski.
Oferujemy
umowę o pracę, stabilność zatrudnienia, dobre warunki finansowe, miłą atmosferę i pracę w profesjonalnym, dynamicznym zespole
Dodatkowe informacje
Warunki aplikowania
Zainteresowanych kandydatów prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych wraz z CV i listem motywacyjnym na adres praca@amuz.krakow.pl
Pracuj w kulturze nie odpowiada za ewentualne błędy w ogłoszeniu.