powrót
Stanowisko
Koordynator/Koordynatorka do spraw administracyjnych
Umowa
etat
Miasto
Warszawa
Województwo
Mazowieckie
Czas trwania oferty

23.04 09.05

Słowa kluczowe
  • Administracja
Opis stanowiska

Szukamy osoby, która z energią i profesjonalizmem będzie prowadziła projekty w Dziale Administracji współpracując z zespołem oraz firmami zewnętrznymi; osoby, która dobrze czuje się w kwestiach organizacyjno-formalnych, w projektach z zakresu administracji, w tym administracji w obszarze IT oraz takiej, która lubi współpracę z ludźmi.

Twoje obowiązki:
- koordynacja projektów z zakresu administracji i organizacji instytucji,
- koordynacja powstawania regulaminów i innej dokumentacji formalnej
instytucji,
- nadzór nad Administratorem Systemów Informatycznych,
- zadania z zakresu kontrolingu dokumentacji oraz analityki danych instytucji,
- udział w procesach związanych z postępowaniami przetargowymi (przy
współpracy ze specjalistą w tym zakresie),
- udział w projektach związanych z zadaniami realizowanymi na bieżąco przez
Dział Administracji.

Wymagania

- doświadczenie zawodowe w instytucji publicznej w obszarze administracji,
- doświadczenie we współpracy z Administratorem Systemów Informatycznych,
- znajomość kwestii formalnych związanych z funkcjonowaniem instytucji,
- umiejętność koordynowania wielowątkowych projektów,
- biegłość pracy w środowisku cyfrowym,
- perfekcyjne zarządzanie czasem,
- staranność,
- wysokie umiejętności komunikacyjne.

Mile widziane:
- doświadczenie w prowadzeniu spraw związanych z kwestiami prawnymi w
tym prawo zamówień publicznych, RODO,
- doświadczenie w organizacji zapytań ofertowych oraz przetargów,
- doświadczenie w prowadzeniu kontroli zarządczej.

Oferujemy

- stabilne zatrudnienie – w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu
pracy,
- pracę w młodej instytucji kultury z sympatycznym zespołem i realny wpływ na
kształtowanie rozwoju instytucji.
- możliwość rozwoju zawodowego, w tym szkoleń,
- samodzielność w realizacji zadań,
- pracę w dogodnej lokalizacji, blisko stacji metra Pole Mokotowskie (obecnie:
głównie praca zdalna).

Warunki aplikowania

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego wraz z oczekiwaniami finansowymi.
CV, list motywacyjny prosimy przesłać na adres: praca@cas.org.pl
W tytule maila prosimy o dopisanie „ Koordynator/Koordynatorka do spraw administracyjnych”
Zgłoszenia przyjmujemy do 9 maja 2021 (włącznie).

Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji”.

Centrum Archiwistyki Społecznej zastrzega sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.

Klauzula informacyjna:
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 (Dz. Urz. UE L 2016), Centrum Archiwistyki Społecznej informuje, że:
1. Administratorem danych osobowych jest Centrum Archiwistyki Społecznej z siedzibą w Warszawie (02-516) ul. Rejtana 17, lok. 25/26/27, tel: 22 294 11 00.
2. Kontakt z Inspektorem iod@cas.org.pl.
3. Dane osobowe kandydata na wolne stanowisko pracy (dalej “kandydat”) przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji w ramach ogłoszonej rekrutacji na wolne stanowisko pracy przez Centrum Archiwistyki Społecznej.

Pracuj w kulturze nie odpowiada za ewentualne błędy w ogłoszeniu.