KOORDYNATOR/KA ds. OBSŁUGI KLIENTA
Opis stanowiska
– bieżąca obsługa Klientów i zleceń,
– nawiązywanie kontaktów z nowymi Klientami,
– budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji,
– trafna identyfikacja potrzeb i oczekiwań Klientów,
– prezentacja oferowanych produktów i usług oraz ich aktywna sprzedaż,
– skompletowanie niezbędnych informacji, otwarcie zlecenia oraz rozliczenie realizacji,
– konstruowanie wycen i negocjacje warunków realizacji projektów,
– koordynowanie projektów oraz opieka nad zleceniami,
– sprawne i konstruktywne rozwiązywanie ewentualnych trudności,
– realizacja celów indywidualnych i zespołowych,
– konsultacje oraz planowanie prac wraz z Działem Produkcji
Satysfakcja Klientów, z którymi współpracujemy, jest jednym z naszych priorytetów. Chcemy, aby Fundacja Lablab kojarzyła się niezmiennie z najwyższą jakością usług, od pomysłu do realizacji. Zespół Lablabu ciągle szuka nowych sposobów działania, które pomogą nam usprawnić pracę i uatrakcyjnić nasze realizacje. Osoba odpowiedzialna za Obsługę naszych Klientów ma realny wpływ na ich doświadczenie w kontakcie z nami, a w ślad za tym, na wizerunek Fundacji.
Jeżeli jesteś osobą ciekawą ludzi, lubisz pracę, w której wiele się dzieje i chcesz pomagać Klientom w rozwiązywaniu mniejszych i większych rozterek to właśnie Ciebie szukamy. Jeżeli do tej listy możesz dopisać jeszcze chęć zdobywania nowej wiedzy, inicjatywę oraz dobrą organizację czasu – idealnie!
Wymagania
– umiejętności komunikacyjne,
– wysoka kultura osobista,
– umiejętność efektywnej organizacji pracy i systematyczność w działaniu,
– sprawna obsługa Excela,
– biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie,
– min. dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
– umiejętność pracy w Zespole,
– doświadczenie w pracy w zakresie Obsługi Klienta będzie dodatkowym atutem,
– znajomość pracy z Trello również,
– wiedza z zakresu fotografii i metod jej ekspozycji będzie istotnym walorem,
– mile widziane poczucie humoru
Oferujemy
– pracę w jedynej swego rodzaju firmie o niespotykanym na rynku zakresie działań, w świetnym, kameralnym Zespole,
– perspektywiczny system wynagrodzenia,
– możliwość rozwoju zawodowego,
– przyjazne środowisko pracy,
– emocjonujące wyzwania!
Dodatkowe informacje
Warunki aplikowania
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie ofert zawierających CV oraz kilka słów o swoich dotychczasowych doświadczeniach i krótką odpowiedzią na pytanie „Dlaczego Lablab?” w terminie najpóźniej do 11 stycznia 2021 r.
Oferty prosimy przesyłać drogą elektroniczną na adres: biuro@lablab.pl, wiadomości tytułując: „CV – Obsługa Klienta”. Wszystkie przesłane dokumenty starannie przeanalizujemy, jednak uprzedzamy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami prosząc o spotkanie na żywo (z zachowaniem reżimu sanitarnego) lub on-line.
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji realizowanego przez Fundację Lablab w Krakowie zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Lub "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji obecnego procesu rekrutacji i w zakresie przyszłych procesów rekrutacyjnych realizowanych przez Fundację Lablab w Krakowie zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Informujemy, że Administratorem danych jest Fundacja Lablab, ul. Felicjanek 19/9, 31-103 Kraków."
Pracuj w kulturze nie odpowiada za ewentualne błędy w ogłoszeniu.