Koordynator/-ka ds. marketingu i digital w dziale edukacji
Opis stanowiska
Stowarzyszenie Nowe Horyzonty | Dział Edukacji | Zespół Promocji
Koordynator/-ka ds. marketingu i digital
Stowarzyszenie Nowe Horyzonty tworzy m.in. Międzynarodowy Festiwal Filmowy Kino Dzieci. Festiwal, związany z nim program dystrybucji filmów Kino Dzieci Prezentuje, a także ogólnopolski program edukacyjny i wydarzenia branżowe w kompleksowy sposób upowszechniają filmy dla młodych widzów oraz wspierają ich produkcję.
Stowarzyszenie i jego program rozwijają się dynamicznie, budując organizację nowatorską w skali Europy.
Poszukujemy wyjątkowego kandydata/kandydatki, łączącego/łączącej kulturę osobistą i wysokie zdolności interpersonalne ze znajomością narzędzi marketingu i digital.
Zakres obowiązków:
- tworzenie – we współpracy z dedykowanymi osobami – strategii promocji projektów dla młodych widzów: Międzynarodowego Festiwalu Filmowego Kino Dzieci oraz programu Nowe Horyzonty Edukacji Filmowej
- kompleksowa koordynacja projektów, w tym: opieka nad powstawaniem elementów identyfikacji wizualnych oraz drukowanych i cyfrowych materiałów informacyjnych (m. in. prezentacje, katalogi, broszury), planowanie i realizacja działań promocyjnych wraz z ich optymalizacją i analizą
- proponowanie i prowadzenie budżetów oraz harmonogramów działań promocyjnych
- przygotowywanie, prowadzenie oraz analiza działań z zakresu digital marketingu, w tym: znajomość google analytics, tworzenie oraz wysyłka newsletterów, zarządzanie bazami danych, planowanie i optymalizacja kampanii w social media, display oraz google search
- bieżąca współpraca z rysownikami, grafikami, drukarniami, agencjami reklamowymi, instytucjami państwowymi i innymi partnerami biznesowymi w zakresie wdrażania działań marketingowych
- współpraca z developerami stron internetowych, a także regularna
aktualizacja stron z poziomu CMS
- przygotowywanie cyklicznych raportów dotyczących działań marketingowych
Wymagania
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w dziale marketingu lub w agencji reklamowej
- doskonała organizacja pracy, sumienność i terminowość
- „otwarta głowa”
- odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu
- wysokie umiejętności komunikacyjne oraz kultura osobista
- znajomość aktualnych trendów społecznych oraz orientowanie się w szeroko rozumianej kulturze i rozrywce
- poczucie estetyki i znajomość najnowszych trendów w projektowaniu wizualnym
- znajomość programów graficznych jak: Photoshop, InDesign, Canva mile widziana
Oferujemy
- umowę o pracę oraz pakiet medyczny
- zatrudnienie w organizacji realizującej prestiżowe i popularne wydarzenia kulturalne o wysokiej wartości merytorycznej
- możliwość rozwoju, m.in. realizacja nowatorskich pomysłów oraz udział w szkoleniach
- stanowisko o dużej samodzielności
- początek zatrudnienia: listopad 2021
Dodatkowe informacje
Warunki aplikowania
Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesłanie:
- CV z nazwą stanowiska, informacją o dotychczasowym przebiegu zatrudnienia oraz klauzulą
- listu motywacyjnego, maksymalnie o objętości jednej strony A4 lub pliku video maksymalnie o długości 1 minuty
KLAUZULA
https://www.nowehoryzonty.pl/artykul.do?id=2635
W/w dokumenty prosimy przesyłać do 30.09.2021 na adres rekrutacja@snh.org.pl.
Z góry dziękujemy za udział w rekrutacji i informujemy jednocześnie, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami/kandydatkami.
Pracuj w kulturze nie odpowiada za ewentualne błędy w ogłoszeniu.