powrót
Stanowisko
Koordynator/-ka ds. marketingu i digital w dziale edukacji
Umowa
etat
Miasto
Warszawa
Województwo
Mazowieckie
Wykształcenie
wyższe
Czas trwania oferty

13.09 30.09

Słowa kluczowe
  • Edukacja
  • Film
  • Grafika
  • IT
  • Marketing
  • Nowe media
Opis stanowiska

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty | Dział Edukacji | Zespół Promocji

Koordynator/-ka ds. marketingu i digital

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty tworzy m.in. Międzynarodowy Festiwal Filmowy Kino Dzieci. Festiwal, związany z nim program dystrybucji filmów Kino Dzieci Prezentuje, a także ogólnopolski program edukacyjny i wydarzenia branżowe w kompleksowy sposób upowszechniają filmy dla młodych widzów oraz wspierają ich produkcję.
Stowarzyszenie i jego program rozwijają się dynamicznie, budując organizację nowatorską w skali Europy.
Poszukujemy wyjątkowego kandydata/kandydatki, łączącego/łączącej kulturę osobistą i wysokie zdolności interpersonalne ze znajomością narzędzi marketingu i digital.

Zakres obowiązków:

- tworzenie – we współpracy z dedykowanymi osobami – strategii promocji projektów dla młodych widzów: Międzynarodowego Festiwalu Filmowego Kino Dzieci oraz programu Nowe Horyzonty Edukacji Filmowej

- kompleksowa koordynacja projektów, w tym: opieka nad powstawaniem elementów identyfikacji wizualnych oraz drukowanych i cyfrowych materiałów informacyjnych (m. in. prezentacje, katalogi, broszury), planowanie i realizacja działań promocyjnych wraz z ich optymalizacją i analizą

- proponowanie i prowadzenie budżetów oraz harmonogramów działań promocyjnych

- przygotowywanie, prowadzenie oraz analiza działań z zakresu digital marketingu, w tym: znajomość google analytics, tworzenie oraz wysyłka newsletterów, zarządzanie bazami danych, planowanie i optymalizacja kampanii w social media, display oraz google search

- bieżąca współpraca z rysownikami, grafikami, drukarniami, agencjami reklamowymi, instytucjami państwowymi i innymi partnerami biznesowymi w zakresie wdrażania działań marketingowych

- współpraca z developerami stron internetowych, a także regularna
aktualizacja stron z poziomu CMS

- przygotowywanie cyklicznych raportów dotyczących działań marketingowych

Wymagania

- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w dziale marketingu lub w agencji reklamowej

- doskonała organizacja pracy, sumienność i terminowość

- „otwarta głowa”

- odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu

- wysokie umiejętności komunikacyjne oraz kultura osobista

- znajomość aktualnych trendów społecznych oraz orientowanie się w szeroko rozumianej kulturze i rozrywce

- poczucie estetyki i znajomość najnowszych trendów w projektowaniu wizualnym

- znajomość programów graficznych jak: Photoshop, InDesign, Canva mile widziana

Oferujemy

- umowę o pracę oraz pakiet medyczny

- zatrudnienie w organizacji realizującej prestiżowe i popularne wydarzenia kulturalne o wysokiej wartości merytorycznej

- możliwość rozwoju, m.in. realizacja nowatorskich pomysłów oraz udział w szkoleniach

- stanowisko o dużej samodzielności

- początek zatrudnienia: listopad 2021

Warunki aplikowania

Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesłanie:

- CV z nazwą stanowiska, informacją o dotychczasowym przebiegu zatrudnienia oraz klauzulą

- listu motywacyjnego, maksymalnie o objętości jednej strony A4 lub pliku video maksymalnie o długości 1 minuty

KLAUZULA
https://www.nowehoryzonty.pl/artykul.do?id=2635

W/w dokumenty prosimy przesyłać do 30.09.2021 na adres rekrutacja@snh.org.pl.

Z góry dziękujemy za udział w rekrutacji i informujemy jednocześnie, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami/kandydatkami.

Pracuj w kulturze nie odpowiada za ewentualne błędy w ogłoszeniu.