Praktyka / Komunikacja i promocja
Członek zespołu w obszarze komunikacji i promocji
praktyki tylko w tygodniu
- współpraca przy opracowywaniu, realizacji strategii promocji i komunikacji oraz współtworzenie wizerunku festiwalu,
- współpraca przy utrzymywaniu kontaktu z mediami,
- obsługa social media (Facebook, Instagram, Mailchimp, Hootsuit),
- współpraca z zespołem i z grafikiem,
- tworzenie tekstów prmocyjnych,
- tworzenie prostych grafik /banerów,
- tłumaczenie tekstów (jęz. ang. i pol.)
-umiejętność współpracy w zespole przy realizacji projektu,
-tworzenie kampani promocyjnej,
-obsługa social media i narzędzi do ich obsługi,
-rozwój umiejętności językowych (jęz. ang.),
-przygotowanie treści promocyjnych,
-zarządzanie własną pracą i czasem,
-planowanie pracy,
-praca w miłej atmosferze.
Zarządzanie kulturą i sztuką, Komunikacja i promocja, Media, Taniec, Performance.
Dodatkowe wymagania
Mile widziane zainteresowanie tańcem i sztukami performatywnymi, dobra znajomość języka angielskiego, obsługa facebook, instagram, narzędzi takich jak hootsuite, prostych programów graficznych.
Możesz aplikować na 3 oferty w ramach praktykuj w kulturze.
Pracuj w kulturze nie odpowiada za ewentualne błędy w ogłoszeniu.