powrót
Stanowisko
kierownik/kierowniczka działu rozwoju publiczności
Umowa
etat
Wynagrodzenie

7500—8500 PLN brutto

Miasto
Warszawa
Województwo
Mazowieckie
Wykształcenie
wyższe
Czas trwania oferty

28.12 17.01

Słowa kluczowe
  • Marketing
  • Nowe media
  • Sztuka
  • Teatr
  • Zarządzanie projektem
Opis stanowiska

Do zadań kierownika/kierowniczki działu rozwoju publiczności należą:

- przygotowanie i nadzór nad realizacją planu rozwoju publiczności
TR Warszawa (obejmującego marketing, obsługę widzów, promocję, komunikację wewnętrzną i zewnętrzną, pozyskiwanie partnerów, edukację oraz pedagogikę teatru, PR i media relations, badania publiczności i ich ewaluację) we współpracy z wszystkimi jednostkami organizacyjnymi TR Warszawa, w szczególności:

- tworzenie i realizacja planów komunikacyjnych
- koordynacja działań promocyjnych dotyczących premier i wydarzeń
dodatkowych
- kompleksowa realizacja projektów społecznych i partnerskich
- nadzór i zarządzanie budżetem, w tym zgłaszanie wniosków,
negocjowanie i przygotowywanie umów, realizacja dokumentów
finansowych w rygorze obowiązującego w teatrze obiegu dokumentów.
- tworzenie planów marketingowych, sprzedażowych, medialnych,
komunikacyjnych i wizerunkowych
- koordynacja produkcji materiałów foto i wideo na potrzeby promocji,
- organizacja wydarzeń dodatkowych
- pozyskiwanie partnerów
- przygotowanie i wdrażanie kampanii reklamowych

- koordynacja działań związanych z social media, e-commerce,
komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną
- zarządzanie kreatywnym zespołem specjalistek i specjalistów

Wymagania

- ukończone studia wyższe, wykształcenie wyższe, mile widziane w
obszarze: nauk humanistycznych, komunikacji, marketingu, zarządzania,
rozwoju publiczności;
- minimum 5-letnie doświadczenie w pracy w obszarze komunikacji i/lub
promocji, najchętniej w instytucjach kultury;
- co najmniej 3-letnie doświadczenia na stanowisku
kierownika/kierowniczki działu/zespołu zajmującego się komunikacją, w
instytucji kultury lub przy projektach z dziedziny kultury;
- mile widziane doświadczenie w pracy w teatrze lub przy projektach
kulturalnych;
- wiedza i umiejętności pozwalające na stosowanie nowoczesnych
rozwiązań w obszarze rozwoju publiczności;
- umiejętność analizy badań publiczności i wprowadzania rekomendacji;
- znajomość nowoczesnych kanałów komunikacji offline i online’owych;
- umiejętność organizacji i wydarzeń komunikacyjnych i specjalnych,
towarzyszących programowi artystycznemu TR Warszawa;
- doskonałe umiejętności organizacyjne, zarządzania zespołem i
współpracy między działami i zespołami oraz myślenie strategiczne i
umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji;
- wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i interpersonalne,
umiejętność nawiązywania i podtrzymywania relacji, zdolność do
motywowania innych;
- doskonałe posługiwanie się polszczyzną w mowie i piśmie;
- znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie
zaawansowanym;
- umiejętność pracy pod presją czasu
- umiejętność prowadzenia i realizowania kilku projektów jednocześnie;
- dążenie do realizacji celu;
- otwartość na nowe wyzwania;
- dyspozycyjność
- udokumentowane sukcesy w obszarze rozwoju publiczności,
marketingu, PR będą mile widziane

Oferujemy

- umowę o pracę w pełnym wymiarze etatu;
- biuro w dobrej lokalizacji w centrum miasta;
- pakiet socjalny, m.in. wczasy pod gruszą;
- stabilne zatrudnienie w prestiżowej, rozwijającej się instytucji kultury,
prowadzącej projekty artystyczne o zasięgu ogólnopolskim i
międzynarodowym;

Warunki aplikowania

Prosimy o nadsyłanie zgłoszeń (CV wraz z listem motywacyjnym) do dnia
17 stycznia 2021 roku na adres: rekrutacja@trwarszawa.pl. W tytule prosimy o podanie nazwy kierownik/kierowniczka działu rozwoju publiczności .
Skontaktujemy się z wybranymi osobami w celu przeprowadzenia dalszego etapu rekrutacji.
Prosimy o załączenie do zgłoszeń następującej klauzuli:
Oświadczam, że jestem świadomy/ świadoma, że przetwarzanie przez TR Warszawa z siedzibą w Warszawie, ul. Marszałkowska 8, 00-590 Warszawa, NIP 5250009594, moich danych osobowych, tj. osoby ubiegającej się o zatrudnienie, wskazanych w art. 22 [1] ] § 1 Kodeksu pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.),umieszczonych w dokumentach aplikacyjnych, następuje na podstawie przepisu prawa w celu wzięcia udziału w procedurze rekrutacyjnej.
Wyrażam zgodę na wykorzystanie przez TR Warszawa z siedzibą w Warszawie, ul. Marszałkowska 8, 00-590 Warszawa, NIP 5250009594, danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacji. TR Warszawa, ul. Marszałkowska 8, Warszawa, www.trwarszawa.pl

Szczegółowe informacje na temat klauzuli RODO na stronie
www.trwarszawa.pl w zakładce dołącz do nas.

Pracuj w kulturze nie odpowiada za ewentualne błędy w ogłoszeniu.