powrót
Stanowisko
kierownik/kierowniczka Działu Programów Lokalnych
Umowa
etat
Miasto
Sulejówek
Województwo
Mazowieckie
Wykształcenie
wyższe
Czas trwania oferty

08.02 15.02

Słowa kluczowe
  • Edukacja
  • Muzeum
  • Zarządzanie projektem
Opis stanowiska

Do zakresu obowiązków poszukiwanego pracownika będzie należeć w szczególności:
• opracowanie programu rozwoju Działu Programów Lokalnych, na który
składają się m.in. działania twórcze o charakterze partycypacyjnym oraz
program wolontariatu w Muzeum;
• udział w pracach zespołu ds. programu Muzeum;
• projektowanie rozwoju współpracy Muzeum ze społecznością lokalną w
ramach dotychczasowej współpracy m.in. z Towarzystwem Przyjaciół
Sulejówka, Miejską Biblioteką Publiczną, Miejskim Domem Kultury i in.
Podmiotami;
• zarządzanie zasobami ludzkimi w ramach działalności działu;
• tworzenie projektów, harmonogramów i budżetów związanych z obszarem
działań działu i jego pracowniczek i pracowników;
• przygotowanie sprawozdań i raportów z wykonywanych zadań;
• udział w wydarzeniach przygotowywanych przez dział;
• prowadzenie działań administracyjnych przy realizacji programów działu, w
tym w szczególności przygotowywanie umów i procedur wyboru wykonawców
zgodnie z regulaminami i procedurami wewnętrznymi oraz wstępne
opisywanie dokumentów finansowych i archiwizacja dokumentów.

Wymagania

• wykształcenie wyższe o profilu humanistycznym. Wykształcenie
kulturoznawcze, znajomość problematyki społecznej będą dodatkowymi
atutami;
• udokumentowane doświadczenie pracy w instytucji kultury, na
stanowiskach kierowniczych, bądź w prowadzeniu zespołów projektowych;
• umiejętność pracy w dużych zespołach oraz współpracy z organizacjami
pozarządowymi;
• doskonała organizacja pracy i rzetelność w wykonywaniu obowiązków;
• dokładność i skrupulatność;
• biegłość w komunikacji i łatwość w nawiązywaniu kontaktów;
• umiejętność pracy pod presją czasu;
• wysoka kultura osobista;
• biegła znajomość pakietu MS Office

Oferujemy

• stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę na pełen etat);
• ciekawą pracę w nowym kompleksie muzealnym w Sulejówku;
• możliwość rozwoju zawodowego.

Warunki aplikowania

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie zestawu następujących dokumentów do
15 lutego 2021 r.:
• curriculum vitae,
• list motywacyjny, zawierający opis dotychczasowych doświadczeń
zawodowych,
• skan podpisanego oświadczenia o przetwarzaniu danych osobowych (w
załączeniu)

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych na adres: rekrutacja@muzeumpilsudski.pl w terminie do 15 lutego 2021 roku. W tytule wiadomości prosimy wpisać: „Kierownik DPLT” Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi osobami. Dane osobowe zbierane są wyłącznie dla potrzeb niniejszego procesu rekrutacji.

Pracuj w kulturze nie odpowiada za ewentualne błędy w ogłoszeniu.