powrót
Stanowisko
Główny specjalista ds. treści w mediach społecznościowych
Umowa
etat
Miasto
Warszawa
Województwo
Mazowieckie
Wykształcenie
wyższe
Czas trwania oferty

02.09 19.09

Słowa kluczowe
  • Marketing
  • Nowe media
  • Zarządzanie projektem
Opis stanowiska

Główne zadania:
• tworzenie strategii komunikacji w mediach społecznościowych Instytutu;
• planowanie, kreowanie, realizowanie i monitorowanie kampanii promocyjnych Instytutu;
• prowadzenie lub współprowadzenie profili Instytutu w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter, YouTube, Instagram);
• tworzenie treści promocyjnych w tym treści, animacji oraz contentu video
• przygotowywanie raportów, statystyk, analiz oraz rekomendacji;
• tworzenie harmonogramów publikacji treści.

Wymagania

Od kandydatów oczekujemy:
• wykształcenia wyższego (preferowane kierunki: dziennikarstwo, PR, historia, filologia polska lub pokrewne);
• przynajmniej 3-letniego doświadczenia w prowadzeniu kanałów w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter, YouTube, Instagram);
• umiejętności bardzo dobrego pisania i redagowania tekstów;
• rozeznania w trendach i nowych narzędziach social mediowych;
• wiedzy na temat skutecznego płatnego promowania treści w social mediach: Facebook/Instagram + Google Ads
• kreatywności;
• wysokiej kultury osobistej, zdolności komunikacyjnych;
• umiejętności działania pod presją czasu;
• wysokiej odporności na stres;
• dyspozycyjności;
• dobrej znajomości pakietu MS Office;
• bardzo dobrej znajomości języka angielskiego;
• otwartości, inicjatywy i zdolności organizacyjnych.
Mile widziane:
• znajomość obsługi Adobe Photoshop; Premiere
• znajomość innych programów do montażu wideo;
• rozumienie meandrów historii XX wieku;
• orientacja w bieżących wydarzeniach społecznych, kulturalnych i politycznych;
• doświadczenia w pracy w innej instytucji kultury.

Oferujemy

Co oferujemy:
• umowę o pracę;
• ciekawą, inspirującą pracę na pograniczu kultury i historii;
• możliwość współpracy w zgranym zespole, w dobrej atmosferze, przy niebanalnych projektach naukowych, popularyzatorskich i kulturalnych;
• szansę rozwoju zawodowego w prężnej, rozwijającej się instytucji badawczej.

Warunki aplikowania

Prosimy o przesłanie CV oraz portfolio z przykładami zrealizowanych kampanii – postów, animacji, contentu video na adres: promocja@instytutpileckiego.pl do 19 września 2021 r.
Prosimy o wpisaniu w tytule wiadomości „Rekrutacja – Media Społecznościowe”.

Przesłanie dokumentów aplikacyjnych jest jednoznaczne z tym, że zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę/Administratora danych Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami.

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Instytut Solidarności i Męstwa im. Witolda Pileckiego z siedzibą w Warszawie w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego oraz w kolejnych naborach kandydatów na pracowników Instytutu Solidarności i Męstwa im. Witolda Pileckiego.
________________________________________
Informujemy, że:
1. administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Instytut Solidarności i Męstwa im. Witolda Pileckiego z siedzibą w Warszawie, ul. Foksal 17, 00-372 Warszawa. Kontakt z administratorem danych osobowych jest możliwy pod adresem:
o Instytut Solidarności i Męstwa im. Witolda Pileckiego, ul. Foksal 17, 00-372 Warszawa,
o e-mail: iodo@instytutpileckiego.pl;
2. dane osobowe kandydatów będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego oraz w kolejnych naborach kandydatów na pracowników Instytutu Solidarności i Męstwa im. Witolda Pileckiego na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
3. odbiorcą danych osobowych kandydatów może być podmiot działający na zlecenie administratora danych, tj. podmiot świadczący usługi IT

Pracuj w kulturze nie odpowiada za ewentualne błędy w ogłoszeniu.