Główny Specjalista ds. Promocji i Marketingu
Opis stanowiska
1. współtworzenie strategii promocyjnej i komunikacyjnej Zespołu "Mazowsze" i Centrum Folkloru Polskiego "Karolin";
2. prowadzenie i koordynowanie kampanii informacyjno-promocyjnych, w tym w mediach społecznościowych;
3. rekomendowanie nowych rozwiązań oraz tworzenie materiałów promocyjnych,
Koordynacja prac działu marketingu i promocji;
4. budowanie wizerunku zewnętrznego i wewnętrznego Zespołu i CFP.
Wymagania
1. minimum 3-letnie doświadczenie na stanowiskach o zbliżonym zakresie zadań,
2. praktyczna znajomość narzędzi do monitoringu działań internetowych, narzędzi reklamowych i analitycznych;
3. doskonała organizacja pracy i zdolność analitycznego myślenia;
4. umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu;
5. komunikatywność, rzetelność i uczciwość.
Mile widziane:
1. znajomość i umiejętność praktycznego wykorzystania Google Analytics, Facebook Ads., mechanizmów SEO/SEM oraz narzędzi do monitorowania i analizy social media;
2. doświadczenie w projektach z zakresu promocji oraz projektach współfinansowanych z funduszy europejskich;
3. bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
4. znajomość specyfiki pracy w instytucji kultury.
Oferujemy
1.stabilność zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę;
2.prace wolną od rutyny;
3.atrakcyjne warunki zatrudnienia;
4.miłą atmosferę w pracy.
Dodatkowe informacje
Warunki aplikowania
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem, list motywacyjny na adres: kadry@mazowsze.waw.pl , skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Pracuj w kulturze nie odpowiada za ewentualne błędy w ogłoszeniu.