powrót
Stanowisko
Praktyka / Do prowadzenia mediów społecznościowych i promocji w ogólnopolskiej kampanii społecznej
Profil Działalności

W ramach kampanii „Chcę wiedzieć!” walczymy o prawa konsumentów do informacji, bezpieczną żywność bez GMO, antybiotyków i pestycydów oraz rolnictwo przyjazne ludziom i środowisku.

Adres

Łódź lub inne, ponieważ przewidywana jest możliwość odbycia praktyk w sposób zdalny.

Województwo
Łódzkie
Słowa kluczowe
  • Edukacja
  • Grafika
  • Marketing
  • Nowe media
  • Obsługa techniczna
Termin Praktyk
11.10.2021 - 31.03.2022
Długość Praktyk
240 godzin
Tryb

praktyki tylko w tygodniu

Dni robocze

3 dni w tygodniu

Zakres Obowiązków

1. Wsparcie kampanii przy prowadzeniu komunikacji w social media (głównie FB, ale jesteśmy otwarci na innowacje :) ).
2. Nawiązywanie relacji z mediami.
3. Tworzenie i redagowanie treści (copywriting) w tematyce kampanii na stronę www/ do newsletterów.
4. Wykonywanie researchów w Internecie.

Cel Praktyk

1. Zwiększenie kompetencji planowania strategicznego (w tym medialnego) i zarządzania projektem.
2. Zwiększenie kompetencji pracy zespołowej.
3. Poznanie metod pracy i funkcjonowania organizacji pozarządowej.
4. Zwiększenie kompetencji w zakresie tworzenia i redagowania publikacji.
5. Zwiększenie kompetencji w zakresie funkcjonowania w social mediach.

Preferowane kierunki studiów

Brak preferowanych. Liczą się chęci, zaangażowanie, ciekawość świata...

Dodatkowe wymagania

1. Podstawowa znajomość pakietu Office.
2. Umiejętność pisania tekstów (lekkie pióro).
3. Znajomość programów graficznych.
4. Komunikatywność i otwartość na nowe wyzwania.
5. Umiejętność prowadzenia komunikacji w social media (Facebook).

Uwagi

1. Możliwość pracy zdalnej. 2. Liczba godzin i wybór dni pracy do uzgodnienia.

Pracuj w kulturze nie odpowiada za ewentualne błędy w ogłoszeniu.

Możesz aplikować na 3 oferty w ramach praktykuj w kulturze.