Praktyka / Copywriter/ka
Biuro prasowe / social media
praktyki tylko w tygodniu
Wsparcie pracy rzeczniczki prasowej w realizacji strategii marketingowej i PR poprzez przygotowywanie materiałów promujących projekty oraz wydarzenia organizowane przez FILMFORUM:
- pisanie postów i notek prasowych;
- przygotowywanie prostych grafik;
- obsługa mediów społecznościowych w zakresie tworzenia treści;
- współpraca z patronami medialnymi i partnerami;
- przygotowanie ofert i raportów.
Praktykant/ka nauczy się przygotowywać profesjonalne komunikaty i materiały prasowe (posty, artykuły, oferty, presspacki) oraz formalne wnioski o patronaty i sponsoringi. Praktykant/ka pozna obsługę najpopularniejszego systemu zarządzania treścią (Wordpress), powszechnie używanego programu graficznego (Canva) i wdroży się w biznesową obsługę mediów społecznościowych (Facebook, Instagram).
Preferowane są osoby wiążące przyszłość zawodową z copywritingiem, dziennikarstwem internetowym, marketingiem i PR i/lub ukierunkowane na działalność związaną z branżą reklamową.
Dodatkowe wymagania
- lekkie pióro;
- znajomość polskiej ortografii, interpunkcji i gramatyki;
- obsługa MS Word i Excel.
Zainteresowanie polską kinematografią będzie dodatkowym atutem.
Możesz aplikować na 3 oferty w ramach praktykuj w kulturze.
Pracuj w kulturze nie odpowiada za ewentualne błędy w ogłoszeniu.