powrót
Stanowisko
Asystent/ka ds. obsługi narzędzi online
Umowa
etat
Wynagrodzenie

4300—4800 PLN brutto

Miasto
Warszawa
Województwo
Mazowieckie
Wykształcenie
średnie / wyższe
Czas trwania oferty

13.01 23.01

Słowa kluczowe
  • Edukacja
  • Marketing
  • Nowe media
  • Obsługa techniczna
Opis stanowiska

1. Wsparcie techniczne w tworzeniu i realizacji wydarzeń online, m. in.:
- zakładanie wydarzeń na platformach streamingowych i prowadzenie rejestracji,
- przygotowywanie grafik w gotowych szablonach, ankiet, formularzy,
- wsparcie techniczne podczas wydarzeń online,
- sprawozdawczość, nadzór nad dokumentacją.

2. Zarządzanie narzędziem do e-mail marketingu i aktualizacja baz naszych kontaktów, monitorowanie i optymalizacja wyników dotarcia.

3. Pomoc przy aktualizacji danych o naszych projektach.

4. Aktualizacja kontentu na naszych stronach internetowych, m.in.: wstawianie gotowych treści i tworzenie materiałów według schematu.

5. Techniczna obsługa Google Ads.

6. Tworzenie backupów i aktualizacja stron naszych fundacji (mile widziana podstawowa znajomość lub gotowość do nauki HTML-a i systemów zarządzania treścią).

Inne typy zadań, które mogą się przydarzyć:
- koordynacja wysyłki plakatów do kilkuset szkół w Polsce,
- kontakty z podwykonawcami, np. z drukarnią,
- research instytucji spełniających wybrane kryteria,
- testowanie nowych funkcjonalności na naszych stronach.

Rzadko, ale może się zdarzać: organizacja i logistyka wydarzeń stacjonarnych.

Będziesz pracować m. in. z takimi narzędziami: YouTube, Canva, Trello, Jira, Freshmail, ClickMeeting, Restream, Padlet, Google Analytics, Slack, Google Ads, dokumenty i dysk Google. Jeśli je znasz - super. Jeśli nie - nauczymy Cię z nich korzystać.

Wymagania

Zaaplikuj, jeśli:
- jesteś dokładna/y i skrupulatna/y,
- lubisz mieć w pracy jasno wyznaczone zadania,
- umiesz pracować według wytycznych,
- lubisz tabele i zestawienia,
- lubisz uczyć się obsługi narzędzi online,
- dotrzymujesz terminów,
- jesteś samodzielna/y,
- wolisz dwa razy zapytać, zanim coś zrobisz, niż zrobić to źle,
- dobrze organizujesz swój czas,
- lubisz działać efektywnie i szukasz sposobów na optymalizację Twojej pracy,
- swobodnie komunikujesz się w mowie i piśmie językiem angielskim.

Oferujemy

W Fundacji Katalyst Education marzymy o edukacji, która stwarza uczniom równe szanse w odkrywaniu i rozwijaniu swojego potencjału, realizowaniu marzeń i przygotowywaniu się do wyzwań zmieniającego się świata. Z pasją i zaangażowaniem tworzymy cyfrowe zasoby, z których korzystać można za darmo, na każdym urządzeniu, o każdej porze i w dowolnym miejscu.

Obecnie prowadzimy dwa projekty:
1. Pi-stacja to kilkaset kilkuminutowych filmów realizujących program nauczania z matematyki, chemii, fizyki i biologii, które są dostępne za darmo, na licencji Creative Commons, na stronie pistacja.tv i YouTube,
2. Mapa Karier prezentuje w atrakcyjnej dla dzieci i młodzieży formie informacje o zawodach i rynku pracy.

Nasze produkty rozwijamy we współpracy z nauczycielami i ekspertami, dbając o jak najwyższą jakość naszych zasobów. Jeśli tak, jak my wierzysz w to, że każde dziecko, bez względu na status materialny, miejsce zamieszkania i stan zdrowia powinno mieć dostęp do wysokiej jakości, darmowych zasobów edukacyjnych dołącz do nas jako: Asystent/ka ds. obsługi narzędzi online.

Oferujemy:
- pracę na pełen etat w trybie hybrydowym,
- wynagrodzenie w wysokości 4,3-4,8 tys. zł brutto w zależności od posiadanego doświadczenia,
- pachnące nowością, wygodne biuro po prawej stronie Wisły (przystanek Gocławska),
- pracę w zgranym, pełnym energii i optymizmu zespole o płaskiej strukturze,
- możliwość rozwiązywania problemów w niestandardowy sposób,
- nowoczesny, oparty o metodykę lean i agile styl pracy,
- dużą samodzielność i szansę na wdrażanie własnych pomysłów.

Warunki aplikowania

Jak przebiega proces rekrutacyjny?
- jeśli zainteresowała Cię nasza oferta - prześlij CV wraz z rozwiązaniem zadania rekrutacyjnego (link powyżej) na adres: rekrutacja@katalysteducation.org,
- szanujemy Twój czas i dlatego w ciągu 3 dni roboczych od otrzymania rozwiązanego zadania wyślemy Ci feedback, w którym dostaniesz zaproszenie na rozmowę lub informację, czego nam zabrakło w Twoim zgłoszeniu,
- umawiamy dwie rozmowy (online, offline - do ustalenia) z członkami zespołu, którzy będą najbliżej współpracować z osobą, której aktualnie poszukujemy,
- kolejny etap to rozmowy: z naszą team leaderką i dyrektorem zarządzającym,
- zakładamy, że wszystko poszło po myśli obu stron, podpisujemy umowę - jest luty 2022 i czas na onbording :-)

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)".

Pracuj w kulturze nie odpowiada za ewentualne błędy w ogłoszeniu.