powrót
Stanowisko
Asystent/asystentka ekspozycji
Umowa
etat
Miasto
Sulejówek
Województwo
Mazowieckie
Wykształcenie
policealne / średnie / wyższe
Czas trwania oferty

04.05 10.05

Słowa kluczowe
  • Muzeum
Opis stanowiska

Podstawowe obowiązki:
▪ Wsparcie organizacyjne w przygotowaniu i obsłudze wydarzeń odbywających się w Muzeum,
▪ Udzielanie informacji o ofercie programowej Muzeumtj. ofercie zwiedzania i wydarzeniach
odbywających się w Muzeum,
▪ Nadzór nad ekspozycji stałą, Dworkiem Milusin oraz wystawami czasowymi m.in. poprzez dbanie o
bezpieczeństwo inależyte użytkowanie, kontrole stanu ekspozycji przed i po otwarciu Muzeum dla
zwiedzających,
▪ Dbanie o bezpieczeństwo i należyte użytkowanie mienia powierzonego opiece,
▪ Bieżąca obsługa odwiedzających indywidualnych i grup w punkcie informacyjnym, szatni i na
stanowisku biletera/bileterki,
▪ Utrzymywanie wysokiej jakości standardów obsługi klienta,
▪ Przeprowadzanie ankiet satysfakcji wśród odwiedzających.

Wymagania

Wymagania:
▪ wykształcenie min. średnie,
▪ doświadczenie w obsłudze w obsłudze klienta,
▪ dobra znajomość języka angielskiego -poziom B2,
▪ umiejętności współpracy w zespole i bardzo dobra komunikacja,
▪ dyspozycyjność -praca według zapotrzebowania,▪ punktualność i odpowiedzialność w realizacji powierzonych zadań.

Oferujemy

Oferujemy:
▪ umowę o pracę na okres próbny z możliwością przedłużenia jej na czas określony lub nieokreślony.

Warunki aplikowania

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie zestawu następujących dokumentów
do dnia 10 maja 2021 r.:
• curriculum vitae,
• skan podpisanego oświadczenia o przetwarzaniu danych osobowych (w załączeniu)
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych na adres: rekrutacja@muzeumpilsudski.pl w terminie do 10 maja 2021 roku. W tytule wiadomości prosimy wpisać: „Asystent Ekspozycji” Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się tylko z wybranymi osobami. Dane osobowe zbierane są wyłącznie dla potrzeb niniejszego procesu rekrutacji.

Pracuj w kulturze nie odpowiada za ewentualne błędy w ogłoszeniu.