Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Kliknij "Zamknij" aby zaakceptować naszą Politykę prywatności.

[ Zamknij ]

Podgląd CV

1. Dane podstawowe
Zawód:
Specjalista ds. Promocji, Reklamy i PR
Imię:
Wioletta
Nazwisko:
Wiśniewska
Data urodzenia:
1975-10-31
Miejscowość:
Warszawa
2. Profil zawodowy

Opis

Jestem specjalistą do spraw promocji, reklamy i PR z 14-letnim doświadczeniem w promowaniu literatury. Tworzę strategię promocyjną dla poszczególnych tytułów oraz serii wydawniczych. Kreatywnie przygotowuję plany promocyjne, planuję budżety i realizuję kampanie reklamowe do książek. Dbam o wizerunek i zwiększenie popularności autorów  poprzez kontakty z mediami i instytucjami kultury, organizuję spotkania autorskie oraz wizyty autorów zagranicznych (m.in. Michel Houellebecq, Henning Mankell, Etgar Keret). Poszukuję pracy w branży wydawniczej i w instytucjach związanych z kulturą.

3. Twórczość / aktywność
4. Wykształcenie
Rodzaj:
Wyższe:
Data:
Od: Do:
Uczelnia:
Wyższa Szkoła Nauk Społecznych PEDAGOGIUM w Warszawie
Kierunek:
resocjalizacja
Rodzaj:
:
Data:
Od: Do:
Uczelnia:
Policealne Studium Informacji Naukowej, Archiwizacji i Księgarstwa
Kierunek:
Księgarstwo
5. Doświadczenie zawodowe
Data:
Od: 2013-01-01 Do: Trwa nadal
Stanowisko:
Specjalista ds. Promocji i Marketingu
Organizacja:
Grupa Wydawnicza Foksal

Zakres obowiązków:

Reklama i marketing
✔ planowanie i realizacja kampanii promocyjno-reklamowych (tytuły, serie, autorzy, wydawnictwo)
✔ tworzenie i realizacja budżetu reklamowego
✔ przygotowywanie materiałów marketingowych do celów handlowych
✔ obsługa baz informacyjnych dla dystrybutorów wydawnictw
Działania promocyjne i PR
✔ kontakt z mediami i ustalanie strategii promocyjnej do wybranych tytułów
✔ organizowanie recenzji i wywiadów w mediach
✔ prezentacja tytułów w audycjach radiowych i artykułach prasowych oraz internetowych
✔ tworzenie tekstów i materiałów promocyjnych
✔ współpraca z autorami przy projektowaniu i realizacji kampanii promocyjno-reklamowych
✔ pozyskiwanie patronatów publikacji książkowych i patronów wydarzeń kulturalnych
✔ informowanie o przedsięwzięciach wydawniczych
✔ współpraca z instytucjami kultury
Eventy
✔  organizacja imprez promocyjnych i spotkań autorskich z czytelnikami
✔  przygotowanie stoiska i prezentacja wydawnictwa na targach książki
✔ reprezentacja wydawnictwa podczas wydarzeń kulturalnych
✔ organizacja wizyt autorów zagranicznych, wywiadów, spotkań z czytelnikami, współpraca z agentami zagranicznymi

Data:
Od: 2004-02-01 Do: 2012-12-31
Stanowisko:
Specjalista ds. Promocji i PR
Organizacja:
Wydawnictwo W.A.B.

Zakres obowiązków:

jak wyżej

6. Pozostałe informacje

Przebyte kursy i szkolenia

Udział w konferencjach

Języki

  • Angielski -

Predyspozycje

umiejętność konstruowania materiałów promocyjnych, odpowiedniego wysławiania się i przekonywania do prezentowanych treści,

otwartość i łatwość w nawiązywaniu kontaktu ze współpracownikami i kontrahentami,

umiejętność samodzielnej pracy i kierowania zespołem,

duża kreatywność w planowaniu kampanii promocyjnych i reklamowych,

 

 

Obsługa komputera

wieloletnie doświadczenie w obsłudze pakietu MS Office

Prawo jazdy

tak

Zainteresowania

literatura

wydarzenia kulturalne

działalność instytucji kulturalnych, szczególnie upowszechnianie czytelnictwa

turystyka górska

muzyka niepopularna

 

Referencje

Referencje - Załączniki

Preferencje zatrudnienia

Województwo:
mazowieckie
Miasto:
Warszawa
Umowa:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Typ pracodawcy:
Agencja reklamowa/interaktywna, Agencja eventowa, Wydawnictwo, Urząd administracji publicznej, Stowarzyszenie, Fundacja, Instytucja kultury, Biblioteka, Dom kultury, Ośrodek badań i dokumentacji, Inne
Oceń:

Średnia ocena: 0.0/5
Oceniony: 0 razy